Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

mm.. szakáll

 2013.10.08. 11:40

Jól áll a szakáll :) így mégis mit gondolsz, hogyan fogjam vissza a mozdulatot, ami a testem legmélyéből indul és puhán hullámzik a kézfejembe, hogy végigsimítson az arcodon? 

Kérlek, ne vedd tolakodásnak, hisz megmaradt az álmok buja útvesztőjében. Szegénykém most azt hiszi, eltévedt. Én görgettem sziklát az útjába. 
A férfit, akinek jól áll a szakáll, nevezzük mondjuk hmm.. M-nek. Ebben mindig rossz voltam. Annyira meghatároz egy embert a valódi neve, olyan mélységekig egyesül vele, hogy egész egyszerűen nem lehet pontosan visszaadni a lényét a nevének megváltoztatásával. Az ő nevét is olyan természetes kiejteni, ha az ember a szemébe néz. Annyira visszaadja azt a meleg, otthonos érzéssel vegyülő játékossággal vegyülő sziklaszerű biztossággal vegyülő.. vicceltem. Ennyi. Ez a három pillér, ami az én szememben meghatározza őt.   

Címkék: vágy érzés

A bejegyzés trackback címe:

https://frissenfacsart.blog.hu/api/trackback/id/tr425556699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása